fredag 26 mars 2010

Livgardet here I come...

Sitter på ett hotell i Stockolm. Snart ska det ätas frukost och sedan ska vi åka ut till Livgardet på anörigdag för de som ska åka till Afghanistan med Fs 19.
Ska bli intressant att se var maken håller hus hela dagarna och kanske få ansikten till alla de namn han nämner på helgerna när han är hemma.
Förhoppningsvis ger informationen om missionen också svar på frågor man har och en bättre inblick i det uppdrag som han ska utför där nere. Det kommer nog bli en fullspäckad dag med mycket att ta in och smälta. Kommer säkert ge inspiration till ett längre inlägg imorgon.

3 kommentarer:

  1. hej hopp... fick du inbjudan av mig på livgardet..
    Hoppas ni fick trevligt och lite
    egentid..

    kram anki

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hänger inte med på vad du menar med inbjudan, den till infon på soldathemmet?
    Jag fick den men inte av dig.....men jag såg dig nedanför matsalen som hastigast.
    Det var en ganska lagom späckad dag. Kände iofs att jag i stort sett redan visste det mesta som dom sa men det var bra att få se allt, det blev mer verkligt liksom.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Jag menar middagen på livgardet för anhöriga nu i början av april..

    Ni var väldans många som var där. Kanobra att så pass många kunde komma till livgardet när ni hade anhörigdag..

    SvaraRadera