tisdag 30 juni 2015

Ge mig leave nu!

7 veckor har passerat sen rotation. Om en vecka är det äntligen dax för första leaven. Just nu går tiden inte riktigt fort nog! Nu vill vi verkligen ha hem honom lite! Jag längtar, barnen längtar och han längtar! Min semester drar igång på måndag och på tisdag kommer han hem och så får vi 13 dagar ihop innan leaven är Slut. Vi ska mötas i Malmö och spendera de första nätterna tillsammans på lite semester. Vi ska bara vara tillsammans, titta på fina hästar och kanske hälsa på en vän. Sen ska vi bara vara hemma och det ska bli väldigt skönt.
Till nästa leave är det sen 12 veckor...det är långt. Det är 4 veckor till mot hur det varit nu. Men som alla säger "det går allt fort ska du se". Ja, eller hur! Världens mest tröttsamma kommentar...
Men nu ska jag fokusera på våra 13 goa dagar tillsammans så får jag ta tag i dom andra 12 veckorna när dom kommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar