torsdag 28 oktober 2010

En raderad komentar!

På mitt förra inlägg var någon lustig nog att delge en kommentar som jag tolkade som rätt av hånfull. Givetvis var den lämnad anonymt så vem som lämnat den kan jag bara spekulera i.
Du som nu skrev den behöver inte fortsätta att läsa min blogg om det är så att innehållet ändå inte verkar vara något för just dig. Om du nu ändå väljer att fortsätta läsa, vem vet, kanske är du bara nyfiken, så kan du göra det men ha då den goda smaken att vara tyst om du ändå inte har något snällt att säga!
Jag tycker att det är roligt att få komentarer på mina inlägg men då får de gärna innehålla något med lite mer substans i.
Komentarerna behöver inte nödvändigtvis hålla med om det jag tycker men de får gärna innehålla mer än ett enda litet hånfullt ord!
Har du något att tillägga eller förklara är du välkommen att maila mig! Länken till min mail finns i högerspalten.

2 kommentarer:

  1. Feeeel tjej att bråka med!! Kram Nathalie!!

    SvaraRadera
  2. Fegt att inte stå för sina kommentarer, tur det går att redigera bort idioter!

    SvaraRadera