torsdag 10 november 2011

Back in da house!

Fem och en halv månad senare är vi återflyttade i vårt "nya" fina hus! Det är i och för sig inte helt klart men det är beboligt. Undervåningen är i det närmaste helt klar medan övervåningen fortfarande lämnar en del åt fantasin...men vi hoppas ha sovrummen klara till Jul!

Mitt i allt renoverande så tittade det ut en liten tjej till i mitten av Juni. Hon lät inte mamma och pappa vänta mer än sex dagar extra som tur var och när hon väl ville ut så såg hon till att den processen gick så fort som möjligt. Att hon är helt underbar behöver jag förmodligen inte nämna!

Så var frågan: Blogga eller inte? Jag har inte haft tid att skriva något under renoveringen men frågan är om man kanske skulle ta sig i kragen och göra det nu istället. Jag ska försöka om jag känner att jag har nåt vettigt att komma med annars låter jag bli. Vi får se vad som dyker upp framöver!

1 kommentar:

  1. Kul att höra från dej igen. Klart att du ska fortsätta!

    SvaraRadera